26 Mart 2014 Çarşamba

beni kızdırmayacaksınız

canımı sıkan kim olursa olsun gözünün yaşına bakmam
gerek yaşam tarzımdan kaynaklanan eksik davranışlar
gerekse çekimser halim insanlara acımasız davranmamın en büyük nedeni
ama bunu en büyük sebeplerinden bir tanesi olarak karşılıksız sevgi yatmaktadır
bir gün insanlar kendi benliklerine döndükleri vakit insanlara haksızlık ettiklerin anlayacaklar
ama iş işten geçmiş olacak tabi bu kadar uzun yıllar geçti ben unutamadıysam bir şey olmuş demektir
gizli bir kişiliğim olması yüzünden insanların bana soğuk davranmalarına alışkınım zaten bende böyle istiyorum
beni düşünmeleri ya da beni önemsemeleri umrumda bile değil çünkü öyle saçma kuruntularım yok
sadece bir zafım var 5 yıldır atlatamadığım onu da atlatsam iyi olacak ama olmuyor hep bir yerden aklıma geliyor ya da hiç ummadığım bir yerde karşıma çıkıyor.

neyse bir söz yazdım

unutmak unutulanların mahkümiyetidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder